About stories that should be good


#1

It happened sometimes to read a story with pretty bad plotting but to still read it because it’s very interesting? THAT’S LIKE THE BIGGEST CRIME, to read a great story with such a bad directing!


#2

No no you wanna what’s the worst ?
Stories with Great directing, like, from the future but the dialogues are trash.


#3

I didn’t read a story like that yet, but yeah it’s bad too.


#4

I did. I was so disappointed but at the same that the branches and choice and backgrounds are booomb. Arg. Frustating.


#5

Like, if you can do great directing / amazing dialogues you can do vice versa, for the sake of your story.


#6

EXACTLY.
I feel you, I read a mystery story, I was really into the plot and the suspense but the dialogues were like :
Hey girl.
Hey.
Hope you’re not dying tonight.
Lol don’t worry.

Why ?!


#7

Hahahah or
Girl : what’s up?
Boy : Hey pretty stuff (-.-) don’t go anywhere.
Girl : Don’t worry I’m strong.
WHY? SO CLICHE AND CRINGE


#8

I swear…


#9

And stories with mafia boss,bad boys or good girl gone bad -.- some type of stoies I stay away from.


#10

omg ikr? theres this story i tried reading where the directing is amazing but i literally cannot understand what the authors trying to say lol


#11

That’s true. Well some story about mafia are pretty good, but not that basic story when she’s kidnapped because she saw a crime and now she’s living with the mafia leader then boom, fall in love.


#12

Stories lol srry.


#13

I read a story everything was so good until a fairy King started to talk like :

Fairwell, my dear man. He’s aint the boss of ya, we’re gonna show this mf (no kidding) how to grow a pair.

LMAO imagine Prince Charles.


#14

I guess those who aren’t good at dialogues should team up with someone good at directing, this would save us =)))


#15

Genius.


#16

I know a really good story u should read:- PROVOCATIVE.