Any Finns here?

So I was wondering if there are any Finnish people here on episode forums? If yes please lets start talking about stuff.

1 Like

i am Danish, so close enough?

1 Like

Welllll it’s geographically pretty close to finland at least. But sure it’s close enough

1 Like

usally its Germany but i have been ask before if Denmark is a city in finland

1 Like

Wow really? Danmark doesn’t even sound like a finnish city. Well at least doesn’t sound like one to me. :grinning:

no but it is properly the same kind of people who dont know india is in asia

Yeah that’s probably true :grin:

Paikalla! :raised_hand_with_fingers_splayed:t2:

Oiii suomalainen löyty jes!

En tiennyt et täällä o muita suomalaisia enne tätä :sweat_smile: onkohan täällä muita?

Hmm en tiiä oon instagramis ainaki törmänny yhtee suomalaisee ku se luki mun tarinaa mut ei ketää muitaa oo missää näkyny :thinking: taitaa suomalaiset olla tääl aika vähissä

Tai sit ne vaan tykkää olla piilossa. Musta ainakin tuntuu että suomalaiset haluaa soluttautua muiden joukkoon yleensä :sweat_smile:

No joo toi on kyl totta mut toisaalt on kans sitä et suomalaiset ku näkee jotai suomeen liittyvää nii tulee ”toril tavataa”

Sitähän minä tänne tulin. Suomi Finland prkl! :finland:

1 Like

Toi on tota suomalaisten juttui​:joy::joy::joy:
mut hei ootko episode kirjottaja ?

No jos nyt sellaiseksi voi itseä kutsua ku on vasta ensimmäinen tarina työn alla eikä silläkään kauheesti lukukertoja :sweat_smile:

Kerro tarinas nimi nii meen lukee! Pitäähä sitä suomalaisten auttaa toisiaa :wink: ja ei mullakaa oo paljoo lukijoita, ei ees 200 oo.

I’m Swedish so maybe it’s close enough haha

Ooo cool basically a neighbour :grin:

1 Like

Tall Dark Stranger ja linkki http://episodeinteractive.com/s/4956172260343808 no ei tarvihe ettiä :blush: voit laittaa yvllä viestiä mitä mieltä oot jos haluat. Kaikki palaute on tervetullutta :heart: Voisin käydä sinunki tarinaa lukasemassa jos laitat linkin ja myöskin jos on jotain hyviä tarina ehdotuksia ni nekin otan innolla vastaan.