DISCUSSION: It's Thursday!

I KNOW, RIGHT? It would be sooo good if we could get some of these. I have seen them for a while in featured stories, I am actually surprised we didn’t get the fishnet top in the left upper corner by now. :thinking:

1 Like

Or the deer shirt. That one had been floating around for a hot minute as well.

1 Like

Any one of these clothes or hairstyles

Summary

these are from the wishlist thread, not my screenshots

9 Likes

YES, Black edgy clothes are EVERYTHING!

3 Likes
  1. :alarm_clock: Hour. :alarm_clock: Left. :alarm_clock:
8 Likes

YES! I want them so bad, not some glammy dresses and high heels!
Btw we should also have more casual footwear

3 Likes

MORE SNEAKERS, or boots, or something without heels. :cc
and like i said earlier, maybe two weeks ago, i’d like to see also more casual/loose pants, like joggers or something for women in grey-ish, black-ish colors, not only leggings, ehh.

(don’t start with men clothes alright xd)

4 Likes

Exactly! And also some more cool-looking casual tops!
(Like the grey shirt with the deer).

4 Likes

I have been out all day in the garden that I forgot it was update day. :joy:

2 Likes

How do u forget update day!?! :scream::see_no_evil:

4 Likes

Yes!! I would loove some graphic tshirts :relieved:

1 Like

I know shame on me. :joy:

3 Likes

At this point, I’d give anything if we get something casual! :sweat:
(I don’t want any more dresses and party clothing) :woozy_face:

8 Likes

Some really good lounge wear would be great tbh. the sweatpants options are pretty limited.

7 Likes

Absolutely! My geek heart is waiting for some comfy (and maybe “gamer-related”) stuff for a very long time now :sob:

7 Likes

that’s what i’m saying, we have too much fancy clothes :confused:

3 Likes

THIS! :rofl: :rofl: :rofl: :lol: :lol: :clapping: :clapping:
I. CAN’T. STOP, LAUGHING. OH MY-
:joy:

BTW, in my time zone it’s already 11:04 P.M. So basically we get the update half an hour before Friday. :expressionless:

2 Likes

Maybe Episode thinks our stories are full of fancy high school queens who do party every day! :joy:

6 Likes

i thought about it, that epi give us hints to write only about fancy lifestyle and rich people :sweat_smile:

3 Likes

LoL same! :rofl: :kissing_heart: :kissing_heart:

2 Likes