French translation

general

Hello Everyone

I’m good at Editing but I’m Bilingual.
It would be a hit to have some stories in FRENCH.
I would love to help translate some creators.

Here’s my email : magdaleneikpeba@gmail.com

It would be super great to have some stories in french. Cause francophone speaking people are craving for it.
Let’s make a hit :wink:
Send your scripts and I will translate for you. :slight_smile:

FRENCH TRANSLATION ;) Yes le français!

Moved to Resources section! Allez les Bleus! (mes excuses si c’est pas ton équipe :slight_smile: ) :v:t2:

LOL !!! :rofl:

C’est pas mon équipe mais c’est pas grave :joy::joy:

Merci.

That’s pretty cool that you know French! I wish I did lol.

Haaa! Thanks. I just wish that episode could expand in other languages that’s why I would love to help translate some authors. :slight_smile:

I would do this if my story were published (I haven’t even finished the 2nd chapter). And that’s cool that you know French! I’m currently taking French at school and I know how to speak Spanish as well :smile:

That’s cool that you speak Spanish ! I use to learn Spanish too.

If your story is published let me know I would love to help with the translation :blush:.

Envoyé de mon iPhone

Si tu veux, je peux t’aider.

ah ouais :smiley:

My whole story isn’t in french but the starting scenes and there are a few scenes in it which contain french ,If you like french stories then it would be great if you give my story Mr Bond’s Murder a chance.[Not a native so might have grammar issues in french phrases].Hope you like it. :wink:

I would love to give it a chance to your story :slight_smile: in french. The french community needs some french stories out there :smiley:

Dear Mistery Maker ! I’ve read your story and it’s already on my favorites it’s amazing ! And the scenes scenario and of courses the backgrounds everything is amazing :grinning:. If you want me to help you translate your story in French I’m totally down for it :blush:.

Best,

Envoyé de mon iPhone

Hey c’est vraiment gentil de ta part mais dans l’histoire la plupart des personnages ne savent pas que Selena est française.Celle-ci est gardée secrète et révélera bientôt dans les prochains chapitres de suspence.Alors je suis désolé je ne serai pas capable de traduire toute l’histoire en français. Merci beaucoup pour la lecture et pour vos beaux mots.

-Mystery

Pas de soucis :blush::blush:.

Merci pour ton retour en tout cas :blush::ok_hand:t5:

Envoyé de mon iPhone

OMG! I âme french

You mean « aime » :smiley::smiley::smiley::ok_hand:t5:

Envoyé de mon iPhone

Oui pardon

Hé tout le monde je peux parler francais je ne suis pas une langue maternelle donc je prends le temps de comprendre ce que vous avez dit dans votre histoire @MysteryMaker votre MC est français Pouvez-vous me dire le nom de l’histoire afin que je puisse le lire …

C’est appelé Mr Bond’s Murder. :slightly_smiling_face:

Alors je vais vérifier.