Heartbreakers sign ups


#571

Yeah… maybe not :joy:


#572

Don’t you just love my character ideas. They usually involve, pain, pain, and pain.


#573

I’m lowkey balling my eyes out as I read your guys’ conversation


#574

Pat, pat don’t worry, Lucas will be involved too. Because I’m cruel.


#575

It Came outta nowhere
But yup. That’s you scar XD


#576

Those are the best ideas. :full_moon_with_face:


#577

Oh goodness. This car crash almost makes me want to make sure Lucas doesn’t drive himself home.


#578

Well… I actually had it planned before the RP started but life comes out of no where sooooo


#579

Oh, no, no no worry about that. He’ll live…


#580

You’ve been plotting out all the bad things in your characters life before even starting to play as them. :joy:
Respect.


#581

Yeah… I’m that bad of a creator that I plan out my children’s torture.


#582

Don’t we all plan out the torture they will receive. Lol we just don’t usually know who else is involved. Right


#583

Nah, all good writers know who’s going to die even before they actually start writing a book. :joy:


#584

That’s true :joy: Gotta know how much pain to put them through. And wing it a little. :wink:


#586

True dat true dat


#587

@Kamorie1027 I don’t know. Lol


#588

Well then okay haha


#589

@Kamorie1027 I think USA. But I’m
Not sure


#590

ok


#591

Hi all I luy love yoh