Help me suggest my story tittle?

Hey guys I am writing my first story but I just can’t find the tittle for it, can ANYONE help me? Description: You are an exchange student from Brazil and there is this boy (LI) that you guys have a flirty and hate relation, while there is a girl that likes him and she doesn’t like you because you unintentionally hit her car. You end up with him but has to move back for your country (that’s the basic of the basic of the story haha do you guys have any ideas?)

2 Likes

Aventura ~ lmao

1 Like

Corazón Complicado

2 Likes

Title suggestions:
The Move
Loving You
Lasted

1 Like

Push and Pull
maybe?

1 Like

I loooved push and pull, thank you x

1 Like

thank youu, I like it x

hahaha I love it thanks!

hahaha I like it, thank youu

Love from Brazil (idk???! lol)
Kinda Complicated
Not My Problem

LOL I love “Not My Problem”

1 Like

Moved to Share Feedback since this is about story ideas and titles. Make sure to check out our Forum Tutorial for more info about creating topics, and feel free to PM me if you’ve got questions. :wink:

hahaha I loved it! Thanks x

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.