Hey guys! I need an artist for art scenes in my story


#1

Hi i am looking for a artist who can help me make some art for my first ever story. If you can help please reply and I will give you the description and what the characters look like thx :yellow_heart:
PS I will give credit for the art and whoever helps


#2

I can try, or anyone from Episode Diamonds can! :slightly_smiling_face:


#3

@linalilly10, check this out!


#4

thx


#5

ok


#6

Is there anything right now that we can start with?


#7

My story is called Riverside
Summary: While having to navigate through the troubles of sex, romance, school and family. You and your friends uncover a dark riverside mystery. Which helps you finds your sisters boyfriend’s killer.


#8

Im gonna need some art with my two main characters in it so do you need the descriptions of them?


#9

yes


#10

or screen shot


#11

ok


#12

Archie Looks- chestnut hair that is short and to the side with blackish brownish eyes and fair skin but with a little tan
Archie Outfit- Football jacket that is dark blue and gold with a white shirt and dark blue pants
Sierra Looks- Light blonde hair that is beach waved with dark blue eyes and fair skin but also with a little tan
Sierra outfit- Pink long sleeve with white collar and light blue jeans

I hope that helps
do you need a better description?


#13

We need both their face shapes, eye shapes, nose shapes, and what shoes, lol? :joy:


#14

Btw, is it Ink or Limelight?


#15

It is ink

Sierra- Soft Heart face, Round Bold eyes, Perky nose
Archie- Diamond face, Deepset Piercing eyes, Strong nose

and i do not care about the shoes whatever you think looks good lol :joy:


#16

Also idk if you will be able to help me with this but how do you get a character to stand center screen


#17

Of course I can help you! Ima (I think) an advanced coder.


#18

Write:
@CHARACTER stands screen center AND CHARACTER faces (left or right)


#19

Love Riverdale , hun :wink:


#20

@dasha_author are you still doing it