Hi, I'm new & awkward. (\(^.^)/)

hi there! so i’m new here… well, not really, sort of? i’ve been using the Episode app since i was like 11, i think? can’t recall the exact year, but during that time, the app only had one story (or two?). ya’ll know Campus Crush? :laughing:

oh, and i was also on the old forums. got a secret for ya’ll though heh, i was under 13 back then lol. but now i can safely say i’m older than 13. ah don’t worry, it’s not 14 hehe. kinda sad to hear they closed it down though, hm. anyways, yeah, i have no idea how to start over here. ya’ll can call me Kaka hehe, it’s my nickname. it’s awful, i know.

uhm, so yeah, hoping to get to know ya’ll!! oh, and belated Merry Christmas! :blush:

13 Likes

Hi. I’m Megan the friendly forum Angel Cat! Nice to meet you! If you need anything feel free to ask or PM me! :grin:

1 Like

Hey! I hope you enjoy your time here. If you have any questions, you can ask me whenever you need. You’ll find many great people here! (and sometimes we’re all a little bit awkward.

1 Like

Hello and welcome … :heart::heart: Nice to meet you too … I hope you will enjoy here :rose::rose:

2 Likes

Hello! welcome to the forums! It’s a crazy place and you’ll love it!

1 Like

Hi there! I’m Turtle Cat and if you need anything, just lemme know!

1 Like

More awkward than me? :thinking::sunglasses:
There are all kinds of cra… nice people here, just take your time and a look around.

4 Likes

Heyyy! I am Saasha! :grin: (Saasha with a double a)

I have like, a fast food centre on forums. I would very much like you to come visit there. Also, if ya want a virtual match as many of us here have, you can request on my matchmaking thread. :stuck_out_tongue_winking_eye:

If, by any chance, you’d like to be friends and talk to someone or ask for some help (unless its coding), feel free to PM me. :grin:

2 Likes

:joy::joy::joy:

2 Likes

:joy:

2 Likes

Don’t be fooled, my beloved half-sister Saasha only wants you as part of her menu… :scream::innocent:

2 Likes

gasps :scream: I would never do that!

2 Likes

Hmmm. :thinking:

2 Likes

You are gonna scare @shortie away bro! :shushing_face: No one should know of my plans.

2 Likes

Hey Kaka!!! Nice to meet you!! Wow thats so cool! I only knew of Episode last year 2017…

1 Like

I don’t know your plans, that’s what keeps me pondering… :sweat_smile:

1 Like

:joy::joy: Guess then, my secret is safe. Time for me to shoo away.

1 Like

Tome? :books:

1 Like

:woman_facepalming: Time. Stupid auto incorrect.

1 Like

Ah, ok. :laughing:

1 Like