Hogwarts Houses💅🏻

i’m bored. what’s your house? if you don’t know, found out on pottermore for free!

mine is right here. idrc about being in this house, but draco pisses me off sometimes. he’s so drop-kickable i stg

I’m also kinda upset because i was a proud ravenclaw before this, but then i went to the official pottermore and-…yeah. i was confused so i took like, 5 more and they were ALL SLYTHERIN. WHA-:anguished:

7 Likes

I’m a Slytherin too. I doesn’t bother me because I really like Draco but he is very punchable sometimes too. But he’s also fucking hilarious!

2 Likes

he’s like a big dramatic baby🥺 then he gets like-…wizard racist towards hermione (my favorite) so he pisses me off lmao

edit; oh, and can we talk about bellatrix’s AND narcissa’s wand? chile-i could find bellatrix’s on the forrest floor. like, she’s cool but someone fr sat on her wand because that sh^t’s f*cked up💀

and narcissa’s is boujee af😍

Draco could Rail me. But like he’s almost like a puppy.

3 Likes

oh-that escalated QUICKLY. but like, i can’t stop imagining a malfoy sister. i feel like she’d be legit perfect.

I used to think Luna was Dracos sister😭

1 Like

no-:sob: imagine though? draco as the aggressive brother and like, harry, finding out luna was the sister.

i swear, the movie series was just harry being confused about EVERYTHING. and him third wheeling ron and hermione

i’m a slytherin too i-

2 Likes

I kinda knew I was a Slytherin just based off my personality. Don’t get me wrong I’m nice! But I have bad anger issues like Draco, trust issues like Draco, a constant need for reassurance and I’m kind of an attention whore

3 Likes

omg yesssss same lowkey

1 Like

Honestly I don’t think I could be in another house. Like Slytherin just fits my personality

3 Likes

Is anyone not a Slytherin?

2 Likes

Guys we should make a group chat! I have no epy friends!

1 Like

uh, just saying that i’m younger than 14 (older than most american elementary schoolers though) so idk if that’s a bright idea👍🏻

Gryffindor :relieved::sparkles:

3 Likes

Willing to bet that a solid 80% of us here are Slytherin. It’s easily the most common house.

2 Likes

BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NOT DRACO COULD ABDJFMSKFKKMFDMMDM HARRY POTTER WATTPAD 18+ I AM DONE

3 Likes

i feel like he’s the, “no me first!” type guy and then leaves. idek why😅

1 Like

wtf byeee
‘you hang up’ ‘nO u hANG Up’ VIBES

2 Likes

nah, he wouldn’t be there that long.

“i’m done. bye now.” and then him dancing with pansy at the yule ball.

2 Likes