I really want a writerspartner (it would be useful if it is a Dutchman of Belgium)

hello, I am looking for a writing partner, I myself am Dutch and it would be nice for the communication if it is also a Dutchman or Belgian. In a few weeks I want to start a story with someone, I already have an idea but I do not know how to work it out.

let me know if you want to work with me

XOXO Esther

Sure!

where are you from?

Hoi @estherdekker! Ik ben Nederlands en kan je helpen!

jeej! hoelang maak je al episodes

Ik heb een aantal, ik denk 3 of 4, gepubliceerde verhalen, maar ik schrijf voornamelijk voor mijzelf! Ik heb een stuk of 7 verhalen die beter zijn dan mijn gepubliceerde, maar ik ben een perfectionist dus ik publiceer ze niet voordat ik helemaal tevreden ben… Maar als ik samen met iemand schrijf is het een stuk beter! Ik denk dat ik in totaal al een jaar of 3/4 schrijf, maar ik ben voornamelijk van de directing en coding, ik kan nooit de verhalen zelf verzinnen…

Ik denk dat wij dan het perfecte team zijn, want ik ben net begonnen en heb best wel veel inspiratie. Ik weet alleen niet niet hoe ik het dan moet uitwerken met al die codes. Ik heb nu dan ook al wat ideeën. Wil je me helpen??

Tuurlijk! Maar er is een probleem, ik ben nu in Thailand zonder laptop, zondag ben ik terug in Nederland, maar ik kan vanaf mijn mobiel al helpen maar het zou handiger zijn als ik in het writer portal kan… Laten we een PM maken, en het is ook wel leuk om elkaar een beetje beter te leren kennen voordat we gaan samenwerken!

Ja, dat is waar. Ik moet deze week weer naar school want ik kom uit Brabant. Kun je misschien uitleggen wat een PM is(ik ben hier echt nog een noob in :sweat_smile:)

Personal message, ik ben hier al een tijdje dus ik ken alle termen en afkortingen hier :joy: maar ik zal er een maken!

oke, dat zou fijn zijn, ik gebruik meestal de afkorting DM i.p.v PM