If you could be invisible for one day

Suppose you can be invisible for one day…Lol I don’t know if that will ever happen :joy:But what will you do if you get the chance ?:stuck_out_tongue:

8 Likes

I will take revenge on many people who have treated me badly

5 Likes

Haha i will do that too if I ever get the chance :joy:

1 Like

steal all the expensive shit & sell it on ebay :100:

1 Like

Haha sounds fun😂

1 Like

let’s just say i’d be rich… :joy::sob:

1 Like

Hmmm, if I was invisible… I’d go rob the biggest casino in the world :smiley: :sunglasses::moneybag:

3 Likes

If I could be invisible for a day, I would rob a bank or raid a grocery store.

Then again would the money and food be invisible as well? Because if not, that will look a bit odd :rofl:

2 Likes

:joy: If not, random citizens literally be watching money float around in the air, and be like…wtf!?

3 Likes

Hold some scary Halloween decoration up and go prancing around in public with it. :joy:

2 Likes

If I were invisible for a day… I’d do something stupid in front of my bad boy crush and then he’ll randomly get attracted to me!

Wait, that’s not what you meant by ‘invisible’…

3 Likes

Lolll I would steal people’s food, they’ll be so shook. :rofl:

1 Like

How many dogs can I pet while invisible? ALL OF THEM

2 Likes

Okay maybe I know how you will do that😂

XD everyone seems to be interested in stealing

2 Likes

Hahaha share some food with me if you really do that😂

Common sense :woman_shrugging: :joy: No backlash, a whole fresh start somewhere beautiful, sounds perfect to me :smiley:

1 Like

I’d murder some people while wearing gloves, they’d have no evidence or a way to know it was me. And on surveillance cameras it would look like some really weird shit

3 Likes

Y u have to be invisible to pet dogs?:exploding_head:

Dude no offence but you really sounded like a criminal :joy::joy::joy:
Just kidding don’t mind xD

2 Likes