Loco amor fans (thoughts)

Hello are you reading Loco Amor series by ora. If so… what are your thoughts!!! :heart:

6 Likes

I love loco amor Ora thinks beyond a normal person thinking capacity I love Her stories and she is the best. And I LOVE GREY RICC AND ROD :sob::sob::sob::two_hearts: and I feel like ripping that grey head bitch hair (Adelina)

4 Likes

Where have you been??? I can’t wait for Ric to get back his memories :sob::sob::sob::heart::heart::heart:

2 Likes

Same… but it’s is evil she will not let ric have his memories like that :joy::joy::joy: but we have to wait… I hate that grey head maniac :sob::sob::sob::sob:

2 Likes

I feel so bad for Alexis
I hate Adelina too ughhhhhh
I can’t wait for the next episodes Ora puts a lot of effort in them she makes me laugh so hard :joy::joy:

2 Likes

Yay u r right just One thing is when her fans pressure her… they don’t see how hard she works :sob::sob::sob: and they pass rude comments

1 Like

Yeah I know right? She makes amazing episodes they’re super long. If I we’re Ora I would … idkkk​:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: lol :joy:

Same :joy:

1 Like

Until next time Hermosa. Favorite line :drooling_face:

2 Likes

That’s my ig bio :joy:

I love these scenes

Btw would you like to check out my story?

1 Like

If yes then tell me !

1 Like

The one with the shield gets me everytime​:joy::joy::joy:
Yes I want to read it

Etched in my heart go give it a read :heart::heart::hugs: that’s my story by @episode.sid

2 Likes

Okay I’m going to check it out. I find writing a story very difficult

I can help you if you want …

1 Like

You would do that ? Thank you but right now I really am not planning on writing a story. It needs a lot of time and soon I’m going for holidays. When I start writing one I’d be sooooooo happy if you could help me :heart:

1 Like

I will help you with backgrounds and overlays a coding and all the things just tell me :slight_smile::slight_smile::heart:

1 Like

Omg thank you so so much :heart::heart::heart:

1 Like

I love this series and I think Ora is very talented and amazing author , I haven’t read the 2nd story because i’ll wait till it’s complete, but i’m sure it will just as great as the first and I will love it as much as the first thanks for starting this thread

2 Likes