Mystic Academy is out! [Choose your gender] (R4R + G4G)

Hey!
So I finally PUBLISHED my story!!
YAYYY!!!
I am soo happy today!! that I can’t explain!!
Thanks to @Akanksha.writes for making me the large Cover!! So I can publish it peacefully!!
I waited too long… for it!!

Okay… so with the story!


Story Title- Mystic Academy
Genre- Fantasy
Description- Mia knows noting about herself while she’s surrounded by God gifted Fairies to stop the evil. Will she be able to know the truth and fulfill her duty?
Chapters out- 11
Choose your Gender☑️
Two Li (One girl and one boy) :ballot_box_with_check:
Customize your name :ballot_box_with_check:
CC without eye color :ballot_box_with_check:
Choices matters :ballot_box_with_check:
Point system :ballot_box_with_check:

Link- http://episodeinteractive.com/s/4597125077467136


This is done by me!! lol


I am open for R4R and G4G

BUT PLEASE DO NOT DO GHOSTING!!

And I will appreciate if you can read mine 1st because I have got my insecurities. Hope you understand.
but I can read urs 1st as well.

Thank you soo much for reading mine story!!

I will appreciate your feedback also!!

THANKYOU THANKYOU THANKYOU SOOO MUCH!!! :pleading_face: :sob: :sob: :sob:

I will be happy if you can tag some of your friends who likes Fantasy and Comedy :pleading_face:

NO DMS FOR R4R or G4G!!

18 Likes

Congrats! I will definetly read your story when I get time!

3 Likes

thank you so much! :grinning_face_with_smiling_eyes: :blush: :smiley: :smiling_face_with_three_hearts:

3 Likes

Yay congrats on publishing!!!
Already read the 3 chapters :joy::raised_hand:t2: AND IM THE FIRST READER OF UR STORYYY!!
bump :alien::skull::joy:

5 Likes

:joy: :joy:

Thanks girl!!
btw did u liked all 3 chapters? :pleading_face:

3 Likes

I’m going to read now brb.

2 Likes

Congrats on publishing! I’d like to do a r4r with you. I can read it and then send screenshots.

I’ll just leave my story link here (FYI, my story is in INK) for after I’ve completed the reads :sparkling_heart:

3 Likes

Hey, girl! I just finished. You have a wonderful story, and your building up the suspense very nicely. Not to mention, I love a good fantasy story!! Well done! :sparkling_heart:

3 Likes

i love fantasy and comdy :yay: @Tesbie28

thankyou soo much!
going to read urs.
will sends ss

1 Like

Sounds awesome, girlie!! :relaxed::sparkling_heart::sparkling_heart:

1 Like

:grin:thankyou!
if u read my atory. please drop a feed back as well!!!

1 Like

you’re welcome and will do when i finished school since i in lunch break about to go back on online

hehe okay :sweat_smile:
Good luck with ur classes

1 Like

:pleading_face: Thanks you :cry: :cry:

1 Like

my day is not good but at least help me with sweet comment that helps :yay: me

1 Like

It’s so good omg

1 Like

just sent u the ss

I read ink story after a long time…
and it was good as well.

1 Like

thankyou
:blush:

2 Likes

Thank you so much, girlie!! That means a lot to me, truly! :heart_eyes::sparkling_heart::sparkling_heart:

1 Like