Need custom pose ideas

sooo I have a character who’s a psychologist with super powers (clairvoyance, super speed, time stopping and telekinesis) and I need to make more poses and overlays to make the story unique but I can think of any tbh.
can some of y’all creative people help me dawg :cold_face::call_me_hand:t3:.

I think maybe next time you should either blur out the n word or cross it out. And i’m guessing by the light emoji your not black?? So maybe not say it? It may be offensive to the black community.

3 Likes

im biracial but you’re right I should blur it out sorry dude :grimacing:

i have no pose, & i have a bestfriend that’s biracial but yeah this is wayyyy off topic but jus by the way yhu type yhu seem cool asf mane text me frl😭!

1 Like

yeasuhh :joy_cat::call_me_hand:t4: text me on ig @kenziewritess

Omg, my story is about a phycologist with super powers :joy: I suggest a lot of thinking,poses since ya know, psychology.

1 Like

is it really omg :joy_cat: great minds think alike I suppose. have you published yet?

1 Like

Na, I literally have, like, forty lines of code because I can’t think of anything😂. But think of how she’s summons her powers, does she raise her hands and mysterious like? Or does she use her mind? Because then you can think of CPs using that

1 Like

dude same except I have 1000 lines rn is trying to figure out something for the next scene. and actually my psychologist is the male Li :skull:. i Kinda want him to like not be able to control his powers yet yk? but like for his telepathy I want his eyes to just glow a lil and for the clairvoyance, he can see locations of people and get small amounts of info when he touches the person or smth they own (his hand glows)

1 Like

omg sry that paragraph is so long I’m-

1 Like

Pm me! We can discuss it there! Plus, I’m extremely interested in psychology In general , so I may have some knowledge.

1 Like