Never Have I Ever!


#4024

That happen ed yesterday shit I didn’t go to school today, and I forgot I have 3 test today zbtlpqb damn it

NHIE kept my room clean for a month straight


#4025

Nope. You can say a week?

NHIE broken into someone house with my friends


#4026

Nope, Never happend

NHIE send a picture of my ass to someone


#4027

Nope :smiley:
NHIE broken something at a friend’s house and then not told them


#4028

yes, then she got so mad at me cauz her parents think it’s her :grinning:
NHIE fell asleep on the toilet


#4029

Nope :cowboy_hat_face:

NHIE like someone and claimed that I dont


#4030

Probably yes. I can’t remember any specific incidences.

NHIE fired a gun.


#4031

I held one but never fired.

NHIE farted aND blamed someone else for it?


#4032

Umm… Yes.

Never Have I Ever Farted and Blamed Someone Else For It And Lied About It :smirk:


#4033

Hell yes! Thats why I asked in the first place.

NHIE Puked on someone else’s clothes


#4034

Kinda… I once puked on my family’s carpet because I couldn’t make it to the bathroom.

Never have I ever played chess before


#4035

I have, many times.

NHIE kissed my crush


#4036

I’ve never kissed anyone…

NHIE went sky diving


#4037

Never. I am too scared to do that

NHIE left the television on the whole day


#4038

I’ve probably done that lol.

NHIE went without a shower for a week


#4039

That’s gross but I am gross too so yeah I did

NHIE went for a walk at midnight


#4040

I wish, I’d be too scared to do that.

NHIE encountered a creep…


#4041

Oh damn, I have…

NHIE not loved Christmas.


#4042

Kinda… yeah… This year I’m just not as excited about it…

NHIE read all the Harry Potter books in two weeks


#4043

I have read the entire series in two weeks, yes.

NHIE worn make-up for a regular day.