Opinions on my full body overlay INK

Hey! Just wanted to hear some thoughts on this it’s a full body overlay Untitled1_20191206223213|690x365 I know I forgot the hand whoops :joy:

5 Likes

It’s so good, like damn i’ll make a request if you’re doing some requests

2 Likes

I agree that its very good :heart_eyes: !. I’m just wondering if the females hand is supposed to be missing or maybe it didn’t load properly :sob:

1 Like

Hahah yeah it was a separate overlay so it’s not in the whole thing I have other facial expressions so I had to make it separate but thank youu so much!

1 Like

Aw thanks idk if I’d take requests just because they take some time to make you know.

it look so good !

1 Like

Thank youu!

1 Like

can i be the floor that’s underneath them because that pose is godly and that’s on bible

1 Like

Omg! Hahaha be my guest :joy:

1 Like

It looks amazing! :blob_hearts:

1 Like

Ah thanks!

1 Like

Wow looks-
AMAZINGGG-
GO AWFF

1 Like

Ahhhh got it

That looks amazing! :cat_shocked: Unrelated, but what animation did you use to get the male’s hand?

1 Like

Tysm :two_hearts::two_hearts:

1 Like

Thank you and It’s custom I just separated the hand from the arm and then 're attached it in a different position I used ibisx paint btw

1 Like

DUDE ITS SO GOOD.Can you make a tutorial on how you edited the overlays for example I like the guys hair how did you do it like that??