(r4r/feedback) any genres are acceptable

Np, it will be a few weeks. I have two r4r ahead of you. Would you like a feed back on your story or just reads?

I would love feedback sweetie! Sometimes here is just so hard to get it! :yellow_heart: I will send you my SS in a DM because I always lose track on forums!

Okay feedback it is, I would also like feedback as well or you can just give me reads, it depends on you. Looking forward to reading your story! Haven’t read an mystery, romance in a while lol, excited.

1 Like

You will have my feedback :wink:! I’m also excited! I will start as soon I finish work!


FINALLY! lol. Finally finished your story, it’s very good and entertaining, love your backgrounds, not using the standard Episode Backgrounds. Your dialogue started off a little…dull, but it definitely picked up in episode 3, that’s when I got hooked on your story. Keep up the good work!
:point_down:t5: My story
http://episodeinteractive.com/s/4995598689632256 3

1 Like

Thanks a lot. I hope you are gonna continue reading it.


Few things:ep:2 Kilewood said"you dont what you’re talking about boy!"you forgot to add know. Your characters were overlapping as while, I had ur his issue too. There’s a video out on character placement. I’ll try to find the link and send it to you. Also you should add a little pain and shock to the main character after one of the teachers was murder right infront of MC due to one of our choices. Other than that your story is phenomenal, very entertaining, love how the choices get really intense, including the plot, on ep.5. Keep up the good work!

:point_down:t5: Now you can roast my story lol

1 Like


Sorry for the looong r4r but your story is so enchanting, there’s absolutely nothing to critique. The way Helena explained how such a charming and real man Mark is in ep1. Omg so well written, you had a few little grammar errors in ep.5 I believe. When Helena bumped into Oliver while training, when u called him a liar, you spelt it as lier. English is my first language and I had TONS of grammar errors and misspelling in my story lol. Keep up the good work. I’ll definitely will be continue to read

:point_down:t5: My Story

1 Like

Thank you so much! Will definitely take that advice on board and fix it.

1 Like

I would like to do R4R with you.
Story name: Trustless (LGBT)
Author: Elenna Spitfire
Description: Everything seems perfect unless you decide to make an account on an online dating app suggested by your friend. You meet the perfect girl but she will find your biggest secret.
Genre: Drama, Comedy.
Chapters: 4 more coming soon.
Style: Limelight
Important Info: I worked so hard at this and I think it worth a read thank you.
LINK: http://episodeinteractive.com/s/6078682474283008

Oh wooow thanks so much for such lovely words! They mean the world to me! I. So glad you enjoyed my story.
I finished your story as well! And i just can say how speechless I am after so amazing story! The hard work is evident in every scene! With the amount of quality of all the characters, the extras, the outfits the overlays and the story in general! I will for sure continue it! Congratulations on this incredibly story! And keep up the hard work!

:four_leaf_clover::four_leaf_clover::muscle::muscle::yellow_heart:

1 Like

That you so much for the feedback! This is absolutely the sweetest feedback I’ve received so far. Very much appreciated

Okay I’ll be reading this, this week. Do u want feedback or just reads?

1 Like

Thanks! And sure of course I don’t mind if u can do a feedback.

I loved this story! It’s definitely relatable for I’m part of the L(G)BT community and I’m, embarrassed to say, did the exact samething in MiddleSchool, with kik :see_no_evil: …Anyway Right off the bat, I fell in love with the intro. How u made it so animated, so creative…slightly jealous. And my main character name is Asami lol, great writers think alike. Now for feedback. Your story is extremely creative, love how u use the little bubble when MC is speaking to Maze. Never seen anyone used that version with episode stories. The only negative is that your episodes are very short. Other than that, your dialogue n grammar is mature and literate. Will definitely continue reading

1 Like

Jesus thank you very very much! Nobody feedbacked me like this omg I love you lol! Thank you again idk I am so happy to read these words you just made my day! And yes I know the chapters are a bit short but that’s why I will make around 50. I was a bit afraid that not many ppl will like this bcs it’s LGBT but I’m happy that here are still ppl. And the story it’s kinda inspired by a real thing happened. Of course I will feedback too, soon. Thanks again! :heart:

1 Like

Lol no problem, just giving you some love. Never seen someone do a story like this before. It’s so relatable yet risky. Can’t wait to see where ur heading with the characters n stories

1 Like

I really appreciate this!

So I’ve just read your story and all I can say is this story is really good should got more readers tho. And I saw that Roxy and Ava are like Asami and MC kinda lol. It’s just great and I like how you put the words in place for the dialogue to be more funny. Keep going It’s so good.

1 Like

Thanks yeah that’s what I was trying to show. Glad it’s recognizable

1 Like