READ FOR READ For all the newbies like Me :D

Ok, can you read mine and send me fanmail too?

Sure

Thanks!

Your welcome I am learning Spanish

If you need help tell me! :wink:

With Spanish

Yes with Spanish! I live there and I was born there so I know it very well

Okay do you have Instagram

No sorry!

Oh okay I can pm you on here

Ok, if you don’t understand a word of want to tell me how things are calles in Spanish, tell me

Okay I will

Hey Alphan very nice story you wrothe !!! ANd I LOVE your cover !!!

Hello, I published my new story
If you read it I read yours :wink:
Author: Paula Sánchez-Cid
Story title: Mafia is my second name CC
Genre: Romance, Drama
Style: INK
Story description: This story is about a girl that suffer a lot, and didn’t believe in love, but Alex went into her life and she starts to feel happy and believe in love, but everything has problems…
Hope you like it :heart_eyes::kissing_heart::kissing_smiling_eyes:

Gracias por seguirme en episode guapa!! Me podrías mandar la descripción de tu personaje?
Un besazo guapa :kissing_heart:

Mi Description :


Ya he visto que has escrito una nueva historia! voy ler la ! :slight_smile: Bessos :kissing_heart:

1 Like

Q mona eres!! Gracias Alessial, seria raro si te digo q te quiero? Jeje como amiga, otro beso para ti :kissing_heart:

Aww :kissing_heart: no no es raro decir lo :smiley: Tambien te quiero como amiga :relaxed:, eres una persona muy amable ! bessos :kissing_heart:

1 Like

Gracias guapa! Igualmente, mañana empiezo con la rutina, no quiero madrugar otra vez :persevere:
Q te vaya bien en el trabajo/colegio/instituto :kissing_heart::heart_eyes:

Hola Alessia!
Me encantaria hacer un read for read contigo. Yo tambien he usado Episode por un par de años pero nunca pude publicar una hisotria hasta ahora. Puedo terminar de leer los primeros 3 episodios y mandarte mi feedback antes del fin de semana. Aqui estan los detalles de mi historia:
Titulo: H & V: Lie to me
Autora: Alexandra Mar
Genero: Drama/Misterio con toques de romance
Descripcion: Apesar de haber sido condenado a mas de 25 años en prision, Aiden Suarez es misteriosamente liberado despues de solo 3 años. Lo que nadie sabes es que “Aiden Suarez” ya no existe.
Link: http://episodeinteractive.com/s/6378501067505664

1 Like