Searching a co-writer

Hi everyone! I have been reading episode for quite a while now and thought it would be fun to write a story my own. I have an idea of a story but i would need some help. First of all I have no idea how to code. I am trying to learn by watching turtorials etc. But I would love to get some help with the coding. Second of all i’m Swedish and my english is not perfect. I could therefore need some help with translations. If you are interested in writing a story with me or just help me out, then please let me know!

2 Likes

hi! i’ve recently been trying to get familiar with coding and i really love writing :slight_smile: i’d be happy to help in any way i can, even if you just need someone to bounce ideas off of? let me know!

1 Like

Hey I’m pretty good at English, so I can help you out if you still need it!

Hello/Hej! :blob_hearts:

Först och främst, välkommen till communityn! Kul med fler som pratar svenska! :sweden:
Jag skulle säga att det enklaste oftast är att försöka lära sig själv, träna mycket och bara experimentera. Jag har märkt att det är många som slutar skriva med varandra (och därmed letar efter en ny partner) efter ett tag (antagligen pga tidszoner, engagemang, tid) så därför kan det bli lite klurigt med att skriva med någon annan. Men jag håller tummarna för att du hittar någon :smiling_face_with_three_hearts: Annars så bifogar jag några länkar som kan hjälpa dig träna ännu mera :smiling_face_with_three_hearts:

Lycka till! :blob_hearts: :smiley: