Searching for ARABS! تعالوا يا عرب

اهلا اهلا غريبة ما توقعت الاقي عرب كتير هون

هلا بيكم🙋🏻‍♀️
انت من وين :eyes:

:joy: Actually فلسطين

1 Like

This is too long to explain but basically: because of colonization. My great-grandfather got exiled for being an anti-colonization supporter

1 Like

بتكلمش غشتني:new_moon_with_face::joy:
قولي جيران🙋🏻‍♀️

1 Like

I get it!
But all the Moroccans I know live in France, Spain or Italy :joy::heart:
But your accent is beautifuuuuuul​:pleading_face::pleading_face:

1 Like

So true :joy: Because they’re close countries I suppose :joy:

Even tho France is still doing a lot of shady stuff which is why many Africans live there, but let’s not talk about that :eyes:

How did you meet your bf?

1 Like

I know what they did, I am francophone just like you​:eyes::joy:
We meet on Facebook, crazy right?:joy:
We started to chat and I met his family he introduced me as his fiancée and they consider me as their daughter​:pleading_face::broken_heart:
We’ve been together for 6 months now🤔
He was planing on visiting me this summer (on 12-16 June for our birthdays) but then corona happened.:sob:

1 Like

Salam!!
Ana men lebnen kamen :heart_eyes::raising_hand_woman:t3:

1 Like

This is so sweet :pleading_face: It wasn’t meant to happen now, you still have a lot of time to meet in the future!
انا اسفة اذا ما كتبت بي العربية,
Fusha is kinda confusing to me :joy:
Lakin baarif an ouktaba bil transliteration, itha taarifiin

1 Like

عم تمزحي!! :flushed:
من وين من لبنان؟
عندك انستاغرام لابيزود؟ :new_moon_with_face:

Yeah he’s adorable! :pleading_face::joy:
Eh naam baaref ehki hek avec les lettres français :joy:

1 Like

No, wallah ana bi nhamil al français, let’s not write in that :joy:
Taarift bil katir mina loubnaniin huna fi al forums, yabdou ana alkatir minkom touhabina Episode :thinking:

1 Like

LMAO! Have fun

1 Like

انا من الجنوب و انت؟؟
Je suis francophone aussi!!
Ehh 3nde insta @ladies.episode w ente??
And soon I will release my first story on episode.

1 Like

Knt banam bl classe de français :joy::joy:
Yes fi ktir lobnaniyin hina, it’s like we have nothing to do in our life but episode :joy::joy:

1 Like

انا من بعلبك
اول مرة شوف جنوبي فرانكوفوني :face_with_hand_over_mouth::joy:
اها بعدك جديدة عندنا :rofl:

1 Like

ahahahaaha :joy::joy:
صدقيني في كتير جنوبي فرانكوفوني
اي بعدني جديدة :joy::joy:

1 Like

اهلا وسهلا بلكوميونيتي :partying_face:

1 Like

اهلا و سهلا فيكيي :heart_eyes::heart_eyes:

1 Like