Ship or Skip? (GAME)


#102

Ehm, what do you think, skip? Naw, they been together 30 years xD. Ship.
(TREY DEAD NOWWW).

The couch and the lamp.


#103

Yeah I’m super upset Trey is dead :frowning:
& I guess I’ll ship lol.

MC & Jonah? The Baby Project


#104

Ship? I’ve never played it anyway LOL

Ennis and Jack (Brokeback Mountain)?


#105

Wait, WHAT?!
Why did you two spoil it for me?!??!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!!??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
(ok, I don’t wanna get banned)
Idk :sweat_smile:

Grace and Alden (Grace)


#106

Skip (No clue)

Fork and Knife (Cutlery)? :laughing:


#107

Ship
Jade and Landon (The new girl)


#108

Ship, whatevs :sleepy:

Grey And Pink?


#109

The colours? Ship! Lol.

Riccardo and Charlotte from It’s Just An Illusion 2: Captive?


#110

Whatever, Ship! :thinking:

Shawn Mendes AND Charlie Puth? (Sorry, all of 'em girls out there…:wink:)


#111

Skip
Tom Holland and Zendaya?


#112

Skip.

Tpbm and @Chocolate_Mama? Lol sorry

@Chocolate_Mama says hi


#113

Well; I think I’m going to have to say “Skip” to that one.

Pencil and Notebook (Writing Supplies)

I am the leader of the world.


#114

Ship.

Me and You? (what’s wrong with me :joy:)

@Chocolate_Mama says hi


#115

Insert idotic dumb voice Like Omg! Of course So Ship.

@Lady-Mehek and @Cam

I am the leader of the world.

Why did the scarecrow win an award? Because he was outstanding in his field.


#116

Ship :joy:

Christopher (The Shaw Brothers) and Landon (The New Girl)?

@Chocolate_Mama says hi
@SilverStar loves art


#117

Ship

Blaze and Dovena (Touch of Betrayal)


#118

SHIPPPPP : D

Ian and MC (Rebounding with Bad)?


#119

Whatever, ship :sleepy:

Red AND Black (Colors in Fashion)?

I Love Episode Forums


#120

Ship (they are the aesthetic for one of my favourite albums)

Namine and Jett (School of the gifted and mystical)


#121

Skip
Its familiar so bad

Nick and Erick (Adrenaline)