Struggling with Outfits

Hello,

I’m new here. And I need some help.
I’m trying to write a story. ( in dutch )
The writing goes well. But I’m struggling with the outfits. I know how to change the outfits. For example at de beginning from the episode my character wears outfit_A and then in the middle of the episode I want to change my clothes into outfit_B. But, when I choosed the outfit in the middle of the episode and you want to see in preview how it looks like from the beginning. Then I see that my character is wearing outfit_B from the beginning instead of outfit_A.

How can I fix this?

Please help me.

mmm kan je je script laten zien? ik heb dit probleem ook vaak misschien is het beter dat je aan het begin van je verhaal @CHAR changes into otufit_A neer zet

translation:
mmm can you show you’re script ? I have this problem a lot as well. Maybe it’s better that you put @CHAR changes into outfit_A at the beginning of you’re story

Hai Minoesje,

Bedankt voor je snelle respons.

Ik heb even de tekst van episode 2 gekopieerd. (Zie hieronder)

INT. BLACK - NIGHT
NARRATOR
Episode 2

@NATHALIE enters from left to screen left

NATHALIE (talk_happy_smile)
   Hoi jongens welkom terug. bedankt dat jullie dit verhaal nogmaals een kans geven. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. On with the story

INT. HIPSTER HOME - DAY

@AILANI enters from left to screen left

AILANI (talk_exhausted)
    OEf 2 uren nablijven. Voortaan ruim op tijd komen

AILANI (arms_crossed_angry)
   (mijn gedachten over mr King zijn echt veranderd)

AILANI (talk_exhausted)
    (ugh. Waarom denk ik in hemelsnaam nog aan hem. HIj is het niet waard)

AILANI (flirt_shy)
    (Ik heb een nieuwe hunk ontmoet)

AILANI (think)
    (alleen wel raar dat hij mij nooit eerder is opgevallen HIj schijnt al een tijdje bij ons op school te zitten.)

AILANI (talk_exhausted)
   (Ik ga mijn bad maar vol maken en klaar maken voor bed.)

@AILANI exits right

INT. ICE BATH BATHROOM - NIGHT

@AILANI enters from left to screen left

@AILANI starts dustoff_loop

@AILANI changes into AILANI_shower

HIj is nog niet af. ik ben hier geeindigt.
Ik weet niet wat ik fout doe

het gebeurt veel vaker dan je denkt in het begin van je verhaal nadat je zegt Episode 2
voeg @NATHALIE changes into outfit_A en probeer het hele verhaal opnieuw

Ok.

Dus in episode 2 heeft mijn character nu outfit_a aan. Zometeen ga ik haar kleren veranderen in outfit_b dan zet ik idd @NATHALIE changes into oufit_B
En dan wil ik even vanaf begin van episode 2 terugkijken hoe het eruitziet. Dus ik klik op preview and safe en dan heeft ze outfit B al aan. Dat klopt niet.