Tell me about her/him 🥺🖤

Hey, love! I know today’s been stressful but you made it. You made it past another day! I am so fucking proud of you babe. Now here comes the hard part…talk about him/her. If you don’t want to that’s okay. But I’m here to listen if you want to. I love you, good night/evening/morning. :black_heart:

Feel free to pm me if you don’t want to post it on this thread. :pleading_face:

Love,
Andee :black_heart::black_heart::black_heart:

17 Likes

:pleading_face::pleading_face:

5 Likes

Honestly, it’s not that hard because I haven’t seen him in forever
But I’m going back to school (in real life) in I think 1/2 weeks and I’m nervous because I don’t want…the old feelings to come back
I don’t want to look at him all the time hoping he misses the time we had last year
I don’t want to have to wait for him to meet my eye and for there to be a spark
I don’t want to snap him so bad but also feel so damn nervous
I don’t want to keep thinking something is gonna happen but we aren’t even in the same friend group
I just wanna forget him
I don’t want to feel like he can control me just by asking me to do something
I don’t like that feeling

pls tell me I’m not the only one😑

10 Likes

Aww, love its okay. You just need time. Don’t rush getting over him, trust me it won’t work that way, sadly. It takes time love. It’s probably not gonna happen over-night either. Focus on yourself and on school! Ik babes, the feeling sucks, it hurts sometimes but trust me things will get better, everything will work out in the end! With or without him you’re a fucking queen and you deserve the best.

Imma ask some questions just to help you,if you don’t wanna answer them its okay. just some things my therapist used to ask me :pleading_face:

Question...

Are you scared that if he does miss you, you will miss him too?

Im not so good with these feelings things. so I’m so sorry if I sound dumb

4 Likes

Yeah I am
I am a lot actually because I wanna get over him

2 Likes

its okay! its normal babes. Just remember to focus on yourself rather than other people. Even if he does miss you. do what you think is best for yourself. and don’t feel bad if that means leaving other people behind.
I wish you good luck, love :pleading_face:

2 Likes

:two_hearts:Thank u​:pleading_face:

2 Likes

Literally have the fattest crush on my best friend’s brother. He’s honestly the perfect guy. He’s a year and a half older, sadly. I’m 17 so the age difference won’t be too crazy soon. I thought there was something.He acted like it for a phat minute, but there isn’t since I just hear that he likes a different girl.
I typically can just “shut off” my feelings for my crushes though, and it seems like I’ll need to again. He’s heading off to college soon while I sit on my bed listening to virtual classes.

I used to like this boy for three years or so, but my friend likes him so I dropped it since I realized it was pointless.

4 Likes

girl same ngl :sob:
right now im just tryna lose feelings and its like bro do you like me or not.
its okay its okay everything is gonna be okay, maybe idk but focus on yourself, worry about school and not boy problems! cuz they suck

^^^
this is probably the worst advice id ever given someone :crazy_face:

2 Likes

Bump :pleading_face::heartbeat:

2 Likes

aw thank you frenchie :sparkles:

2 Likes

Ofc bby :white_heart:

2 Likes

If someone reads it then I am very happy :pleading_face: :

I like him so much but it would never work out… He’s a skater, I am more like dancer and soccer girl. He vapes and smokes, also drinks. I can’t go more than energy drinks. His friends hate me. My friends don’t like him much. I think he also likes me but he gives mixed signals. He’s so funny and he makes great jokes. He’s kind and caring (to me).

I don’t know what to do :frowning:

4 Likes

oh my-
here we go :pensive:
this is like super sad cause I’m gonna talk about someone who doesn’t even know me
he’s one year older and goes to my school
I really wanna talk to me but trust me I’m right when I say it’d be super lame
I really really like him and we’ll it’d be nice to at least talk to him :sweat_smile::two_hearts:

5 Likes

Well um-
let’s just give this a go
He’s literally 9 days older than me, and lives up hill
We have some things in common and we did hang out somewhat when school was in person, but I think he either like me or this other girl ( I think it was me but i"m not sure)
I haven’t really seen him in person or spoke to him in like 5 months since lockdown though he’s in all my zooms
I’m just worried he forgot me or if he had feelings me that he lost them :cry:

4 Likes

Thank you. :pleading_face:

Okay.

sighs

Basically I had this crush on this boy for all of last year but I misinterpreted the feelings. So he and I basically got pretty close. But really…I had feelings for him, when I told him my feelings, he friendzoned me.

But I am happier now because I have found my soulmate and now, I just have to wait a few more years until I can fly out to see her(she also helped me find out I am bi).

3 Likes

one of those boys :pensive::raised_hand:t2:
okay if you think hes nice to you i think you should do for it! tell him how you feel. and even if he dpoesnt like you like that then at least you got a friendship out of it :pleading_face:

2 Likes

lol we always go for the older ones :pensive:
okay imma just share my experience and maybe this could be you. anyway there was this guy and i didnt really know him but like i liked him. same as you he was a year older, then me then one day random he asked me if ik how to skate cuz I was wearing a thrasher hoodie. now were sorta close and good friends the point is find something that you too have in common, you guys could get close like that!
good luck :pleading_face:

3 Likes

U wise b*tch. :relieved::heartpulse:

2 Likes

:new_moon_with_face: nope my ass just has crushes on everyone she meets :pleading_face::clown_face:

2 Likes