The Person Below You!


#4842

Yea but not very often :slight_smile:

TPBM’s favorite meat is chicken :joy:


#4843

Yep!

TPBM is about to leave their house?


#4844

nope I just came home :slight_smile:

TPBM is outside her/his bedroom


#4845

Nah I’m in it

TPBM is still at home?


#4846

Yep.

TPBM likes cheeseburgers


#4847

Yea!

TPBM is going somewhere today


#4848

Yea, school lol

TPBM has written a story on episode


#4849

Yes

TPBM is a female?


#4850

Yes

TPBM knows Stephen James?


#4851

nope XD

TPBM doesnt know Stephen James too


#4852

Who??

The person below me loves pirates


#4853

kinda:/
TPBM loves unicorn


#4854

Eh
TPBM hates eating cookies


#4855

Eh at times

TPBM likes the new forum rules?


#4856

I don’t know. I wasn’t here for the “old forum” rules :thinking:

TPBM: favorite color Doc Martens?


#4857

I don’t own doc martens

TPBM owns a pair of converse


#4858

Nah, I don’t.

TPBM is a gen z


#4859

Yep!

TPBM has a bad smile


#4860

Some people like it but I know I look wierd

TPBM doesn’t smile with their teeth


#4861

I don’t smile unless something’s funny.

TPBM is eating right now