The Person Below You!


#4942

Yes

TPBM loves chocolate cake


#4943

YAS!

TPBM has siblings


#4944

Nope
TPBM is allergic to cats (lmao)


#4945

Uh No?

TPBM is a #forumsister


#4946

hm, i dont think so XD

TPBM is in love with cats as much as I do :heart::revolving_hearts:


#4947

YASSSSS
TPBM doesn’t know what a forum sister is (the person above me doesn’t either apparently)


#4948

Yep.

TPBM likes memes


#4949

DUH!
TPBM hates cliche stories


#4950

YES YES YES CLICHE STORIES SUCK!!!

TPBM hates golden boys


#4951

I’ve been living under a rock my whole life and don’t have the least idea what a golden boy is.
TPBM has a pet


#4952

(IDK WHAT IS FORUM SISTER:"))

btw, i do have pets and its all cats :heart: :heart:

TPBM is allergic to shrimps (my sister is)


#4953

Nope! But it’s really gross :dizzy_face:

TPBM is lazy


#4954

Yup

TPBM likes sleeping


#4955

Best. Thing. Ever.

TPBM is allergic to peanuts (wth)


#4956

No

TPBM is not allergic to anything


#4957

Yep.

TPBM has a hardcore addiction to caffeine?


#4958

Yes bro!

TPBM can sleep well despite drinking alot of coffee


#4959

YES!
TPBM has Starbucks?


#4960

no
TPBM is smoking


#4961

Not atm

TPBM is inside