The SCHOOL Thread (Part 2)

I saw that there was a thread like this that closed a while ago, so I thought I’d make another one, since school is starting up again.

Like the original thread, you can talk about anything school related.

Original thread

The SCHOOL thread

Some tags: @Davideogurl @Anna_Marie @Ciley @Unknown_writer @its_mehh @Isabella.write @cecilia_do @Maeverie.Rivera

Sorry if you didn’t want to be tagged

8 Likes

My teacher called me yesterday and decided to ruin my summer

Him: Did you get your summer reading done?
Me: Uh…No
Him: It was only 8 books, with like 34 chapters each, how?
Me: Gee- Idk, that’s so little

I actually had no intention of ever reading those books until he said it would count as 25% of my English class next year, so now I have to :sob:

8 Likes

OMG! Did your teacher even REALISE what he was saying?! :frowning: :woozy_face:

4 Likes

I don’t think so, he said it like it was some small 3 paged toddler book :joy:

4 Likes

Good luck reading whole 8 books
Btw when is the deadline ?
He should give you a reasonable deadline

4 Likes

September 8th I think :sweat_smile:

3 Likes

Oh yeah, and I need to write an essay explaining how the 8 books are related and what they have in common :sob:

3 Likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: good luck you will need it

3 Likes

How do you compare 8 books within one essay!? That’s a little much-

3 Likes

Ikr, and the books have nothing to do with each other :sob:

Hunger games
Waterboat down or something
Frankenstein
Little House on the prairie
The Outsiders
A good girl’s guide to murder
Where the wind blows
and wimpy kid I think…

5 Likes

i love wimpy kid lol

4 Likes

Oh yeah, me too :joy:

3 Likes

fav rodrick rules, the third wheel , do it yourself etc

3 Likes

Mine is probably the getaway or the meltdown

3 Likes

My fav was “The Ugly Truth.”

2 Likes

ooh ive not read it!

2 Likes

I read this book! It’s really good!

3 Likes

Ooh I did too
The plot twists were crazy, I could barely keep up with it lol

2 Likes

I start school today now.

2 Likes

OMG!! That’s impossible! And Hunger games is not really a small book-
Eheh the others probably also not but it was the only one I knew :sweat_smile:

Something I did *cries*

So for some reason someone’s pencil flew next to my chair… And of course I give it back but…
I didn’t wanna stand up… I BETTER FRICKING DID! Cuz I threw the pencil… Against the head of a dude- I said sorry about a million times it’s only been 4 months ago and I cringe every single time- I just wanted to disappear :slight_smile:

4 Likes