:asexual_flag: ~𝕁𝕠𝕛𝕠'𝕀 𝕑𝕣𝕒𝕔π•₯π•šπ•”π•šπ•Ÿπ•˜ ℙ𝔽ℙ'𝕀 + π•£π•’π•Ÿπ••π• π•ž π•–π••π•šπ•₯𝕀~ :asexual_flag:

Girl, they are my Fav! :wave: hi-five

Sure, but please let me know which one and ty

1 Like

yasss :raised_hand_with_fingers_splayed:
of course! i’ll pm you if you’re fine with that :pleading_face: :heartpulse:

sure, pm me

1 Like

aw tysm :kissing_heart:

1 Like

Yess we are so close! If you like that would be so nice :slight_smile:

1 Like

You can do other clothes too as well super excited to see what you can do :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Like

of course :pleading_face: :purple_heart:

1 Like

YAY thank you :star_struck: :heartpulse:

1 Like

Ah i gotta follow you on your episode Insta @rachael_.writes :stuck_out_tongue_closed_eyes::yellow_heart:

1 Like

my god the edits r littttt :fire::fire::fire::fire:

1 Like

awe you don’t have to! :sob: :purple_heart:

1 Like

pls i- you’re too nice :pleading_face: :purple_heart:

1 Like

i am :sunglasses:
but i was being 100% honest :grin::heart::heart:
I cannot do the half of the thing u did :crazy_face:

1 Like

Idk which style you prefer editing in, my guess is LL from the examplesπŸ˜‚ but anything is fine, and you’re so talented!

Deets

1 Like

Kat!!:heart_eyes::heart_eyes: omg i love your character card smm​:heart_eyes:

1 Like

LL character card

ummm les seeeee hmmm

uhm i like writing, reading, tennis (NFKJDSLFJSKD don’t ask…), i loveeee going to the beach even tho i’m scared of water and can’t swim, i love art, LOVEEEEE christmas, and um i like disney world even tho i’ve never been

and i’m a sneaky person, fun, caring, laughable (is that a word…?), VERY protective over my friends and um yea LAZY as heck

if you use my deets uh that would be legit AWESOME cause ur editing skills are bomb soooo yea :kissing: :pregnant_woman:t2:.

2 Likes

Hi
Your edits are amazing :heart_eyes: :heart_eyes:Love them
Here’s my character card feel free to use it with whatever pose or clothes you like.

1 Like

I have to go, any outfit is fine!

1 Like

Awww thank you so much! (I made that myself so that really means a lot to me… :sob:)

1 Like

Aww we are actually friends through Insta as well :blush::heart: