Wanna find your birthday twin?

Atleast some1 has😭

3 Likes

July 20th :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

3 Likes

November 20th :pleading_face: I couldn’t find my twin any where :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

2 Likes

10 August plz help me to find

2 Likes

Hey @episode.jeimy
Mine is 1st January

3 Likes

Mine is 9th June, fun fact, my geography teacher’s birthday is on the same day and on “our” birthday, he had the entire class sing to us. No other 9th of Junes on here tho, Unless my geography teacher is on the forums, he could be.

3 Likes

ayooo

3 Likes

I know I’m really late but I’m march 9!!! :grin:

3 Likes

Yayyy! Birthday twins!! :partying_face:

1 Like

Anyone 22th June here?

1 Like

anyone may 6?

1 Like

omg why didn’t i see this sooner :sob: :sob: :sob:

1 Like

Idk if anyone has answered you yet, but I am also a February 9th baby :partying_face:

2 Likes

Hi

1 Like

OK so anybody ?
14th Novemeber!

1 Like

Feb 20 :crazy_face:

1 Like

Omg hey bday twin!

1 Like

I already have a bithday twin :heart_eyes::wink::relaxed::stuck_out_tongue_winking_eye: ( it is my brother _ Rahul. He is 26 year old ) also found my nother twin @Episodeofficial

1 Like