What are you procrastinating?

Two assignments, a quiz and my story. :clown_face: Someone tell me what you’re procrastinating so I don’t feel as bad.

11 Likes

Literally everything… ahhaha
My story, my literary analysis, school projects and more… :((
You are not alone :laughing:

2 Likes

:(( I feel a lot better now. We should both be workin’ on them but I’d rather do anything else.

2 Likes

Omg exactly, instead of doing what I should do, I’m on the forum and drawing… RIP :face_with_hand_over_mouth:

3 Likes

Schoolwork in general :v:t4::relieved:

2 Likes

my art, and my story;;;; i need motivationnn

2 Likes

why do I see this during a study period- lmfao… like damn algorhythm on pointe.

4 Likes

Why are you on your phone during study period! :sob:

2 Likes

I’m on my laptop, phones are illegal to have out during school time where I am.

2 Likes

I do however have my ipad out and am reading episode stories right next to my religious study teacher.

2 Likes

I have a free day tomorrow so I can wait until then to do my work :sunglasses:

4 Likes

Don’t get arrested

1 Like

LOL I don’t need to worry bout that… Where I am people get off free for whacking the prime minister in the face (and the prime minister gets to devote swimming pools to deceased prime ministers who died from drowning )

2 Likes

i have 1200-1500 word paper for my sociology class later tonight. I started on like the first paragraph but that’s it lol i do have an english paper due in a day or two so theres that

2 Likes

ceramic project, 5 math quizzes, and a practice exam.

2 Likes

Many school assignments :sob: And my stories lol

2 Likes

My whole life lol. All I’m doing is making outfits for a story

2 Likes

literally everything. i have a terrible feeling in my stomach bc i have like less than one hour until i have to go sleep for school tomorrow lmfao kill me :pensive:

2 Likes

My English reading essay, my french reading essay, my alcohol chemistry quizzes, my philosophy reading essay, one of the stories that I am rewriting on episode, overlays that I have to do, my friend that I have to call, A movie that I have to watch for philosophy and episode 1, 2, 3 that I have to write for 3 stories that I started last month. The only thing that I am doing is helping people on here all day long with their coding errors, their story covers, some templates, and a few art scenes. I think I’m procrastinating the real world :skull: :skull: :skull:

2 Likes

studying for my final year exams… My first one is tomorrow and it’s english…i’ve not done enough practice essays and i find the texts soooooooo boring so i’m procrastinating study for it :kissing_smiling_eyes: :v: and it’s 3 essays in 3 hours…my hand is gonna die lol

2 Likes